FO - formular

Jan Klimeš jan.klimes na ortex.cz
Pátek Březen 5 07:12:40 CET 2004

Dobry den,

     jsem zacatecnik v FO a pouzivam FOP-0.20.5. Prosim, nemate nekdo
nejakej jednoduchej postup jak text natrefovat do formulare, ktery ma
presne vymezena pole pro jednotliva pismena. Napr. potrebuju dostat jmeno
do policka, kde maji byt pismena presne po 0,5 cm.
     Slo by to udelat tabulkou po jednom pismenu s rozmery sloupce 0,5cm.
Nemate nahodou lepsi - elegantnejsi reseni?

Diky

       Honza Klimes

P.S. Zkousel jsem to "pouhou" zmenou velikosti pisma, ale nemuzu se trefit.
   <fo:table>
    <fo:table-column column-width = "8cm"/>
    <fo:table-body>
    <fo:table-row>
     <fo:table-cell>
      <fo:block font-family="Courier"
font-size="14pt">01234567890123456789</fo:block>
     </fo:table-cell>
    </fo:table-row>
    </fo:table-body>
   </fo:table>