Umiestenie textu do roznej casti titulnej stranky

Pavol Luptak Pavol.Luptak na i.cz
Středa Květen 12 03:37:02 CEST 2004

Jirka Kosek wrote:

> Zkuste absolute-position="absolute", left="30 mm", top="190 mm"

Da sa to nastavit a vygenerovat z titlepage.templates.xml? (Lebo nic
podobne som tam nenasiel). Inak je to parameter elementu
fo:block-container, ked som ho pouzil nad fo:block-om, tak XML parser mi
vratil:

Error reported by XML parser: undeclared name prefix in: fo:block-container

Pavol
[Pavol Luptak, ICZ a.s.] [Pavol.Luptak na i.cz] [tel: +420(2)81002222]