vyhledavani v PDF generovanych FOPem

Pavel Franc pmf na seznam.cz
Středa Květen 12 10:00:50 CEST 2004

Dobrý den,

pravděpodobně máte stejný problém jako já, nedávno se to tu probíralo
(viz http://www.linux.cz/lists/archive/docbook/719.html a následující
zprávy v threadu). Zjistili jsme, že to je zřejmě vlastnost
(nedokonalost) FOPu při použití TTF.

Nakonec jsem slíbil, že mu zkusím podstrčit AFM fonty, k čemuž jsem se
ještě nedostal:) Těžko říct, jestli by to pomohlo... Pokud by se Vám to
podařilo vyřešit, dejte vědět.

Pavel Franc

--
                                                       _  o o
Pavel Franc                                           / \ |/