Re: rozd?ln? obbsah .html a .fo v?stupu

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Úterý Listopad 9 10:32:32 CET 2004

V Jeditu mám napsánu podmínku tímto způsobem a pro .html výstup to stačí: <chapter condition="html" id="kap1"> nebo
<chapter condition="html;print" id="kap3"> nebo <chapter condition="print" id="kap2">. Text v Jeditu je po překontrolování validní.
Pak použiji
c:\batch\saxon -o c:\dokumentace\out.fo %1 c:\mystyl\perm-fo.xsl "profile.condition=print" .
Je na tom něco špatně?