profilování

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Listopad 18 13:52:20 CET 2004

Marie Mertová wrote:

> Při psaní textu v Jeditu se chstám na profilování:
> 1. pro výběr kapitol do textu používám <chapter condition="html" ...
> 2. pro výběr určitých odstavců používám <para os="navic" ...
> Mým problémem je, jak tyto podmínky spojit při kompilaci. Zkoušela jsem např. a) c:\batch\saxon -o c:\dokumentace\out.html %1 c:\mystyl\html.xsl "profile.condition=html" "profile.os=navic"
> nebo b) c:\batch\saxon -o c:\dokumentace\out.html %1 c:\mystyl\html.xsl "profile.condition=html;profile.os=navic".

Ta první varianta je dobře. Měla by fungovat. Problém bude spíše v tom,
jak máte nastavené profilovací atributy. Jakmile je nějaký element
profilování vyřazen ze zpracování, jeho potomci se do něj už nemohou
zařadit jinou podmínkou, protože výsledný dokument by byl ve většině
připadů syntakticky špatný (nevyhovoval by DocBook DTD).

   Jirka Kosek     e-mail: jirka na kosek.cz     http://www.kosek.cz
   Profesionální školení a poradenství v oblasti technologií XML.
      Podívejte se na náš nově spuštěný web http://DocBook.cz
        Podrobný přehled školení http://xmlguru.cz/skoleni/