Re: Titulní strana dokumentu

Tichy Jan konference na jantichy.cz
Pátek Říjen 22 15:50:43 CEST 2004

Ono ani tak nejde o vhodne elementy, jako spis o to, jak si s nimi
nasledne poradi prislusne transformacni styly. Mate-li tedy takovy
presny pozadavek na podobu uvodni stranky, je treba prepsat
prislusne styly (predpokladam, ze nejspis XSL/FO sablony).
V nich pak muzete treba i nadefinovat, ze Vami pouzivane legelnotice
se ma zobrazit hned dole na prvni strance apod.

Jan Tichy

----- Original Message -----
From: "Marie Mertová" <Mertovama na seznam.cz>
To: <docbook na linux.cz>
Sent: Friday, October 22, 2004 1:21 PM
Subject: Titulní strana dokumentu

Písi dokumentaci v Jeditu. Pro výstupní formát .DPF bych chtěla na titulní stranu umístit logo firmy (ve tvaru obrázku .PNG) a dolů
na stránku dát informace o datumu vydaání dokumentace. Nemohu najít vhodný tag, který by toto umožnil. Zkoušela jsem to takhle:
<book lang="cs">
<bookinfo>
<title>XXXXXX</title>
<subtitle>Příručka</subtitle>
   <legalnotice>
<trademark>YYY/trademark>
   </legalnotice>
</bookinfo>
</book>.
Před <legalnotice> se mi podařilo umístit jen <authorgroup>, to mi ale nevyhovuje. Vše, je napsáno za <legalnotice> se zobrazí na
druhé stránce dokumentu. Dotaz: jaké a kam přidat tagy pro umístění obrázku a nějakého textu na TITULNÍ stránku. Díky.