Re: vnoření seznamů

Tichy Jan konference na jantichy.cz
Pátek Září 10 12:55:37 CEST 2004

> V dokumentaci DB používám vnoření seznamů, tj. variablelist ->
> variablelist. Písmo ve 2. úrovni seznamu je menší než pro seznam
> 1.úrovně. Po prostudování souboru stylů pro HTML jsem nepřišla
> na to, proč tomu tak je. Co a jak mám v souboru stlylů nastavit
> nebo ev. vynechat? Díky.

Ted jsem to zkusil a mne osobne to funguje normalne, vsechny urovne
zanoreni variablelistu se zobrazuji stejnou velikosti. Muzete mi
pripadne poslat prislusny html soubor s pripadnou CSS definici?

Teoreticky by to mohlo byt zpusobeno nejakou CSS definici pro vysledny
dokument, ktera pouziva relativni velikosti oproti velikostem v nadrazenem
(obsahujicim) boxu. Pri nestastne kombinaci takovych relativnich definic
treba nektere verze (resp. renderovaci mody) Internet Exploreru vykazuji
prave v teto oblasti nektere chyby a odlisnosti od standardu CSS...

Zkuste tedy nejprve z vysledneho HTML odstranit vsechny CSS definice
a nechte prohlizec vykreslit stranku jen tak s vychozim zabudovanym
stylem. Pokud to bude OK, pak bude chyba prave nekde v CSS -> budete
je muset asi nejak upravit.

Jan Tichy