Re: tabulky

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Čtvrtek Září 23 10:03:57 CEST 2004

================= Původní zpráva =================
Od (From): "Jirka Kosek" <jirka na kosek.cz>
Komu (To): docbook na linux.cz
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): Re: tabulky
Datum (Date): 22. 9. 2004 20:33

> Pozici tabulky můžete mnohem jednodudušeji upravit nastavením
> table.table.properties.
  Kombinaci tabulek pro umístění do středu stránky jsem použila na doporučení této konference.
  Nedaří se mi najít, kde je table.table.properties

> Jestli nepoužíváte nějaké podivné nastavení, půjde spíše o problém
> vašeho formátovače.

  Formátovačem je XEP a ta podivnost nastavení spočívá v čem a kde hledat chybu?