Chunk a use.extensions

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Sobota Duben 23 15:33:11 CEST 2005

Jan Tosovsky wrote:

> potreboval jsem upravu jak chunkoveho tak i nechunkoveho kodu a tak jsem si
> vytvoril dle navodu Boba Staytona dva soubory uprav stylu - do prvniho jsem
> naimportoval html/docbook.xsl a nasledne jej upravil; do druheho jsem
> naimportoval tento soubor a predevsim vlastni chunkovaci styl + dodatecne
> upravy.

To není zrovna nejlepší postup. Podle mne je lepší nastavit společné
parametry v jednom stylu, a ten pak includovat ve stylech, které
importují styl docbook.xsl, resp. chunk.xsl.

Příklad naleznete na:

http://www.kosek.cz/xml/db/xsl.html#d0e2572

Konkrétně soubory: html-common.xsl, html-normal.xsl, html-chunk.xsl