Chunk a use.extensions

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Duben 26 21:34:29 CEST 2005

Zdravim,

> No myslím, že si to dost komplikujete.

V tom jsem prebornik. Puvodne jsem vsechy upravy stylu umistil do jednoho
souboru, vysledek vsak neodpovidal tomu co jsem ocekaval. Mozna ze tam byla
nejaka drobna chyba, ja se vsak vydal cestou dvou souboru, protoze jsem se
domnival, ze to je ten problem. Fungovalo to a tak jsem se nad tim nejak
nepozastavoval...

> Jestli chcete něco vkládat před nadpis kapitoly, jde to jednoduše
> udělat dvěma způsoby:
>
> 1) Kód, který se vloží před každou kapitolu vložte do šablony
> component.separator, která je normálně prázdná:
>
> <xsl:template name="component.separator"> </xsl:template>

Aha, tak to slouzi k tomuhle! Diky tomu se kod opravdu rapidne zjednodusil a
opet jsem se vratil k jednomu souboru. Pritom jsem zaroven zjistil, ze ty
extensions funguji a co vic, ony fungovaly i pred tim - jen jsem kontroloval
spatnou tabulku (byly si podobne)- za coz se omlouvam.

Honza