Provázání dokumentů přes olink

Josef Kauc josef.kauc na medisoft.cz
Úterý Srpen 16 12:12:22 CEST 2005

Přeji všem hezký den!

V poslední době se opět zaměřuji na tvorbu html a htmlhelpu. Dokumentaci
(manuál) mám rozdělen do samostatných souborů xml podle kapitol. Spojení
(zatím ?) provádím přes <!ENTITY kap1 SYSTEM "kap1.xml"> a  &kap1. Tedy
nikoli přes XInclude.

Doposud jsem řešil spíše problémy s výstupem do pdf a provázání
jednotlivých kapitol příslušnými odkazy nebylo až tak aktuální. Situace
se teď mírně změnila a potřeboval bych upřesnit či poradit s provázáním
dokumentace odkazy za pomoci elementu olink.

V nápovědě k Docbooku od pana Koska je uvedeno, že podpora olinku pro
HTML  Help bude v blízké budoucnosti. Je tedy již funkční? A pokud ano,
jak vlastně postupovat při aplikaci elementu olink? Spojení xml souborů
provádím způsobem uvedeným výše  a potřeboval bych generovat jak HTML,
tak i HTML Help (což již dělám, ale bohužel odkazy mám jen v rámci
jednoho dokumentu - čili kapitoly).

Děkuji předem za radu nebo tip jak postupovat.

Josef Kauc