Změna velikosti písma u názvů kapitol - pdf výstup

Josef Kauc josef.kauc na medisoft.cz
Pátek Srpen 26 13:38:20 CEST 2005

Přeji hezký den!

Pravděpodobně jsem něco přehlédl, ale nedaří se mi změnit velikost
nadpisu kapitoly (případně podkapitol) na pevně danou velikost.

Do svého upraveného tisk.xsl souboru přidávám následující kód:

<xsl:attribute-set name="section.title.level1.properties">
  <xsl:attribute name="font-size">
    <xsl:value-of select="12"></xsl:value-of>
    <xsl:text>pt</xsl:text>
  </xsl:attribute>
</xsl:attribute-set>

Nicméně ať upravuji level1 nebo pouze title, případně pouze properties,
na velikost nadpisu kapitoly (podkapitol) to nemá žádný vliv.
Lze to takto udělat nebo někde dělám chybu? Na výstup do pdf používám Xep.

Byla mi poraděna i následující možnost, ale bohužel takté bez efektu:
<xsl:param name="section.title.level1.font.master">12</xsl:param>

Jde mi hlavně o to, že velikost písma u názvů kapitol je příliš velká a
text přesahuje na další řádek. Možnost změny velikosti názvů kapitol a
podkapitol bych uvítal.

Díky předem za tipy.

Josef Kauc