Problemy s externimi soubory v souvislosti s profilaci

Radek Hnilica Radek na hnilica.cz
Úterý Prosinec 6 16:48:04 CET 2005

Mam proboblem pri generovani html s pomoci docbook-xsl-1.69.1.  Jedna
so o spatne zpracovani externiho textoveho souboru v souvislosti z
profilaci dokumentu.

Pouzivam hodne casto externi soubory s priklady.  Rada z nich je
generovana jako korektni docbook xml a ty jsou v poradku.  Ovsem dalsi
velke mnozstvi je "importovano" tak jak jsou, jako plain text.

Pouzivam konstrukci
<example>
    <title>Ukázka programu</title>
    <programlisting><textobject>
        <textdata fileref="muj-program.c"/>
        </textobject></programlisting>
</example>

a zkousel jsem i variantu s entityref ktera je pro me vhodnejsi
zkousel jsem i variantu s inlinemedia/imageobject/imagedata.

Viz http://www.sagehill.net/docbookxsl/ExternalCode.html

Ale ve vsech pripadech mam problem.  Chovaji se odlisne ale v zasade
to funguje takto.  Pokud pouziji xsl s profilaci:

<xsl:import href="file:///home/radek/lib/docbook/xsl/html/profile-chunk.xsl"/>

Tak to nefunguje, pouzivam-li atribut fileref, tak se soubory hledaji
na spatnem miste, mezi xsl sheety a tam se samozrejme nenajdou a
nevlozi.
Varianta entityref pak na misto textu z externiho souboru vlozi veliky
kus xsl sheetu.

"Zabiju-li" profilaci jednoduchou zamenou vise uvedenho importu za

<xsl:import href="file:///home/radek/lib/docbook/xsl/html/chunk.xsl"/>

tak vse funguje spravne.  Ale tim prijdu o profilaci kterou taktez
extenzivne vyuzivam.

Mam pocit, ale nemuzu to dohledat, ze jsem nekde cetl zminku o
problemech nekterych konstrukci v souvislosti s profilaci a jejich
obtizneho reseni.  Nevit nekdo jestli muj problem spada teto
kategorie?

Poradil by mi nekdo jak toto resit?

-- Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>  http://www.hnilica.cz