[htmlhelp] Nefunkcni odkazy - chybne generovani ID pri zapnutem profilovani

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Prosinec 6 22:45:49 CET 2005

Jan Tosovsky wrote:

> pri tvorbe HTML Helpu jsem narazil na nefunkcnost odkazu podsekci (styly
> v1.69.1). Napadlo mne porovnat odkazy v souboru .hhc s definovanymi kotvami
> v html a ejhle, ony se lisi.
> V html souboru je kotva definovana napr. jako <a name="d4e1063">, odkaz na
> toto misto je vsak v .hhc souboru definovan jako ch13.html#d1149e1063. U
> vsech odkazu se koncove cislo shoduje, predek vsak nikoliv. Delam neco
> spatne? Pri vypnuti profilovani je zase vse Ok.
> Nedavno se tu resilo neco podobneho s rejstrikem, nemohlo by to mit stejnou
> pricinu?

No je to taková zapeklitá záležitost. Při profilování se vytvoří kopie
původního dokumentu a jednotlivé uzly tak mají svoji identitu. Při
tvorbě HTML Helpu se takové kopie tvoří dvě a stejné uzly se pak tváří
jako odlišené. Opravil jsem to, za pár minzt bude nová verze na:

http://docbook.sf.net/snapshots/

                    Nejbližší termíny školení:
      ** XSLT 13.-16.3.2006 ** XML schémata 24.-26.4.2006 **
        ** DocBook 15.-17.5.2006 ** XSL-FO 12.-13.6.2006 **