Problemy s externimi soubory v souvislosti s profilaci

Radek Hnilica Radek na hnilica.cz
Středa Prosinec 7 09:42:48 CET 2005

On Tue, Dec 06, 2005 at 05:23:15PM +0100, Jirka Kosek wrote:

> Je to ono. Zkouším teď udělat patch, který umožní mít dokument jinde než
> v aktuálním adresáři.

Vhodil jsem crimsona a včera večer si snapshoot docbook-xsl.  Externí příklady
jsou již v pořádku.  Zatím jsem žádný vážný problém neobjevil.

Nicméně u obrázků se mi pří zpracování objevují hlášky:

Failed to load image: file:///home/radek/document/book/ruby/images/fxruby-hello.png
[...]
Failed to load image: file:///home/radek/document/book/ruby/images/fxruby-hello1.png
[...]

Ale v obou vyprofilovaných verzích html jsou tyto obrázky v pořádku.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>  http://www.hnilica.cz
No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.