HTMLHelp

Veselý Jiří jvesely na bpz.muzlin.cz
Čtvrtek Únor 3 15:39:44 CET 2005

Instrukci jsem vlozil do *.xml (rucne editaci v notepadu). Pouzivam pro
tvoru docbookovych xml dokumentu XMLMind XML. Kdyz opetovne ulozim *.xml v
XMLMind , instrukce se vymaze. Jakym zpusobem lze vlozit instrukci, aby se
mi zachovala.

Dekuji za odpoved.

Jiri Vesely

-----Original Message-----
From: Jirka Kosek [mailto:jirka na kosek.cz]
Sent: Wednesday, February 02, 2005 6:02 PM
To: docbook na linux.cz
Subject: Re: HTMLHelp

Veselý Jiří wrote:

> zacinam s DocBookem a snazim se vygenerovat HTML Help (*.chm). Potreboval
> bych vedet, zda je nejak mozne vygenerovat do projektoveho souboru *.hhp i
> sekce [ALIAS] a [MAP]. Potrebuji to pro propojeni s aplikaci v .NET.

Do kapitol nebo sekcí, které ma jít vyvolat jako nápověda stačí přidat
speciální instrukci:

<?dbhh topicid="1234" topicid="SYMBOLICKE_JMENO"?>

odpovídající sekce hhp souboru se vyrobí, stejně tak soubory contex.h a
alias.h. Pokud tyto soubory připravujete ručně, a chcete na ně dát
akorát odkaz do hhp souboru, použijte následující parametr:

http://docbook.sourceforge.net/release/xsl/current/doc/html/htmlhelp.force.m
ap.and.alias.html