Nastaveni pevneho konce stranky

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Únor 22 20:10:48 CET 2005

> Dalo a na co to konkrétně potřebujete? Nejtypičtější je, že
> chcete, aby kapitoly začínaly na liché straně a to styly
> zajistí automaticky, pokud je parametr double.sided nastaven na 1.

Mno, mozna jsem to prilis zobecnil a posunul trochu jinam, nez jsem puvodne
zamyslel. V podstate mi jde o to umistit na predchozi lichou stranku pred
zacatkem kapitoly ilustracni obrazek - obdobne, jak jsou provedeny nektere
manualy atd. (netrvam na tom, aby zakryval celou plochu stranky vcetne
okraju, i kdyz i tato moznost by mne zajimala). Ted si vsak uvedomuji, ze by
to melo byt jiz soucasti kapitoly, aby jiz na tuto stranku odkazoval
hyperlink z obsahu ci zalozek...