vyhledávání podle rejstříku

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Pátek Únor 25 09:24:54 CET 2005

Napsaný dokument v Docbooku převádím na výstup typu .chm (pomocí HTML Help Workshop).
Při vyhledávání hesla podle rejstříku mám problém - příslušná kapitola, kam odkazuje heslo, je příliš dlouhá a tak musí uživatel dlouho bloudit kapitolou, až se dostane na správné místo.
Můj dotaz: existuje v Docbooku nějaká možnost, jak zařadit do rejstříku heslo a přitom zajistit, aby se při vyhledávání v textu (podle rejstříkového hesla) skočilo tam, kde se heslo nachází (resp. poprvé vyskytuje) a ne na začátek příslušné kapitoly? Díky za nápady.
http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 1000 MB