hladání podle rejstříku

Tichy Jan konference na jantichy.cz
Pátek Leden 28 14:05:42 CET 2005

> Nikdy se nevytvoří např. ch01s01, ch02s02s01, ch03s03s01 (tj. analogické
 > soubory v místech mnou označených ...). A to podle mě může být důvod
 > špatného odskakování podle rejstříkových hesel. Uvažuji správně a je
 > nějaká rada?

S HTML Helpem jsem nikdy nedelal, ale pripomina mi to analogickou
situaci v transformaci do beznych HTML chunkovanych souboru. Tam
je parametr <xsl:param name="chunk.first.sections">1</xsl:param>
ktery udava, jestli se ma prvni sekce v kapitole chunkovat do
zvlastniho chunku, nebo jestli ma zustat ve stejnem souboru
s nadpisem a zacatkem samotne kapitoly. Rekl bych, ze Vas pripad
bude podobny, zkuste se i v exportu do HTML Helpu podivat po
podobnem parametru...

Jan Tichy