Transformace tabulky

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Červen 7 22:14:05 CEST 2005

Dobry den,

v dokumentu mam tabulku, kterou bych rad zpracoval zcela odlisnym zpusobem
nez nabizi standardni styly. K tomu ucelu jsem pouzil atribut role a
prislusnou upravu stylu. Vysledek ale vubec neodpovidal predpokladu a po
mnoha pokusech jsem zjistil, ze je to dano importem stylu DocBooku. Pokud
jej nenaimportuji, vse se chova, jak ma. Cele jsem to zjednodusil na
nasledujici kod:

<xsl:template match="informaltable[@role='brace']">
  <xsl:apply-templates select="tgroup/tbody/row/entry[1]" />
</xsl:template>

<xsl:template match="processing-instruction('linebreak')">
</xsl:template>

Predpokladane chovani vyse uvedeneho kodu je nalezeni obsahu bunky v PRVNIM
sloupci <informaltable>, ktera ma atribut role nastaven na hodnotu 'brace' a
nasledne provedeni transformace jejiho obsahu - zde napr. prevedeni PI
linebreak na html znacku <br>.

Pokud vsak napred naimportuji standardni sablonu DocBooku, ve vyslednem
souboru je obsah VSECH sloupcu, jednotlive hodnoty jsou pak navic uzavreny
do elementu <td>.

Otazka tedy zni: lze nejak vyradit predzpracovani tabulky pomoci stylu
DocBooku a v tomto konkretnim pripade (role = 'neco') dat prednost zcela
uzivatelske uprave?

Predem dik za navrhy.

Honza