seznam tabulek - odkazy

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Úterý Červen 14 09:19:41 CEST 2005

V docbooku v návech tabulek používám xref odkazy: např.:
Seznam doporučených sestav pro kapitolu <xref linkend="ZpracMzdy"/>

Při vygenerování HtmlHelp souboru .chm mám pod obsahem i seznam tabulek.
Můj problém je v tom, že v tomto seznamu se mi objeví text
   Seznam doporučených sestav pro kapitolu
kdežto když odskočím příma na danou tabulku, její nadpis je:
   Seznam doporučených sestav pro kapitolu Zpracování mzdy

Můj dotaz tedy zní: jak zajistit, abych v seznamu tabulek pod obsahem
viděla celý nadpis tabulky. Díky za radu.
http://www.listicka.cz