RTF se styly

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Sobota Březen 5 23:05:15 CET 2005

> Obecně to nejde, protože DSSSL ani XSL-FO nenabízejí možnost,
> jak reprezentovat název stylu odstavce a jednotlivé
> formátovací enginy ani nenabízejí možnost tuto informaci
> využít.

Tato snaha vyplyvala z neduvery ve schopnosti FO procesoru generovat
typograficky kvalitni vystup, pdf s korektne vlozenymi pismy, bookmarky
apod. Proto jsem hledal cesty mozneho importu do aplikaci typu InDesign atd.
s moznosti naslednych uprav a vylepseni. Dnes jiz vim, ze to opravdu neni
cesta, i kdyby by to bylo mozne. Po vyzkouseni XEPu musim uznat, ze jiz dnes
existuji pouzitelne nastroje. Skoda jen, ze nejsou zdarma.