rejstřík

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Úterý Březen 8 10:28:54 CET 2005

Můžete mi, prosím, poradit nějaké specializovaném fóru pro HTML Help? Zatím jsem na žádné nenarazila a můj problém je pořád stejný (i po mnoha experimentech s HTML Help verze 4.74.8702.0, kterou používám). Moc děkuji, vím, že můj dotaz je nadstandardní pro toto fórum.

http://www.seznam.cz - e-mailová schránka 1000 MB