Ramecek okolo textu

BuFran BuFran na seznam.cz
Středa Březen 23 15:49:49 CET 2005

Dobry den,

     mel bych dotaz, jak nastavit v XSL stylu u tagu "link" aby byl
cervene oramovan ? podarilo se mi najit nasledujici:

<xsl:attribute-set name="xref.properties">
  <xsl:attribute name="color">red</xsl:attribute>
  <xsl:attribute name="text-decoration">underline</xsl:attribute>
</xsl:attribute-set>

ale nevim, co mam nahradit misto "underline" aby byl oramovan. Google
mlci, respektive jako by vubec nikde neexistoval seznam pripustnych
textu v text-decoration jako "underline, striketrough, fullframe" atd ...

TDG jsem zkoumal, ale vyslo mi, ze nepopisuje XSL styl ale pouziti
DocBooku :( Kdesi jsem nalezl stranky o parametrizaci pomoci
attribute-set, ale tam je jen seznam textu typu "xref.properties" ale
uz nejsou pripustne atributy, a jejich hodnoty uvnitr ...

Jedine, co nachazim jsou examply, a ty nepopisuji vsechny moznosti :(

Predem dekuji za nakopnuti ... Popripade za spravna klicova slova do
Google

--
S pozdravem,
 František Burian