propojení helpu a programu

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Úterý Březen 29 08:22:10 CEST 2005

Mám dotaz, který (jak si uvědomuji) nesouvisí tak úplně jen s Docbookem, ale myslím, že by mohl zajímat více lidí. Vytvořím dokumentaci (Docbook), pak htmphelp typu .chm souboru (pomocí programu WorkShop). Nyní bych chtěla provázat tento help s programem (Delphi). Potřebuji, aby program reagoval na klíčová slova, tj. do určitého místa programu bych chtěla propašovat odkaz, který by umožnil komunikaci s helpem a dával mi nahlédnout na příslušnou stránku nápovědy. Pro spojení programu a helpu jsem se snažila použít odkazy generované v index.hhk (např. hodnoty z
<LI> <OBJECT type="text/sitemap">
tj. použila jsem kap1.html( resp. OvladProg.html - to pokud jsem index.hhk vytvořila s pomocí identifikátorů). Propojení nefungovalo. Nevím, zda by fungovalo, pokud bych použila celou hodnotu za value, tj. kap1.html#d0e37. Pak by ale udržování souladu programu s helpem bylo nepraktické, protože číselné hodnoty za # se mění s každou textovou úpravou (přidání odstavce, katipoly do helpu).
Prosím tedy o radu, jak nejlépe a efektivně (přes jaké nástroje) lze propojit vytvořený help (s rejstříkem) s programem. Díky.

http://www.bezpecnyinternet.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=94734