Website z jednoho .xml

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Březen 29 21:23:31 CEST 2005

Zdravim,
pomalu dokoncuji jeden projekt, ktery mam v umyslu distribuovat predevsim
jako HTML Help (kvuli moznosti fulltextoveho vyhledavani), ale tez i jako
jednu .html stranku. Jelikoz je vsak znacne rozsahla (bez obrazku cca 800
kB), napadlo mne vygenerovat z ni kolekci stranek s navigacnim panelem a
vsim, co k tomu patri. Predpokladal jsem, ze k tomu slouzi styly WebSite,
nyni jsem vsak zjistil, ze je vse tak trochu jinak. Pokud ma byt vysledkem
prezentace ala WebSite, je nutne pouzit jiz pri vlastni tvorbe dokumentu
specialni postup, tedy predevsim rozdelit prezentaci na jednotlive stranky.
Pokud je to opravdu tak, nevite nahodou o nejakem jiz hotovem reseni, ktere
by uspokojilo me potreby? Predpokladam, ze nejsem jediny. Dikec. Honza