Website z jednoho .xml

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Středa Březen 30 22:16:21 CEST 2005

Frameset mne nenapadl, diky. Tak by to sice slo, ale radeji bych obsah do
kazde stranky. Vytvoril jsem si tedy pro pokusy cistou uzivatelskou sablonu,
do ktere jsem importoval (xsl:import) styl pro HTML Help (kvuli ziskani
jednotlivych souboru) a pak jiz jen vlozil kod z diskusniho fora. Jestli
jsem to spravne pochopil, melo by se tim dosahnout vlozeni obsahu kapitoly
do kazde sekce. Nic takoveho nepozoruji. Zadne jine parametry jsem
nenastavoval. V prispevku se autor zminuje o zmene hodnot pro dosazeni
vlozeni obsahu cele knihy. Ani to se vsak nedari reprodukovat. Netusite, kde
by mohla byt zrada?