Zobrazení textu ve "sloupcích"

Josef Kauc josef.kauc na medisoft.cz
Pátek Květen 6 14:13:58 CEST 2005

Jirka Kosek napsal(a):

> Takže potřebujete vytvářet seznam pojmů a jejich popisů. Na to můžete
> využít buď element glossary nebo variablelist.

Zatím jsem to řešil částečně právě přes variablelist. Ale ten mě to
rozkouskuje na dva řádky. Pojem na jednom a popis na druhém.
Pravděpodobně to takto nechám na celém dokumentu, ale mám pocit, že ne
vždy je to to pravé řešení. Navíc se s tím "zbytečně" natáhnou stránky.
U html to nevadí, ale u pdf výstupu už je to znát více.
Glossary jsem asi nezkoušel. Každopádně díky za tip.

Josef Kauc