Table footnotes

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Úterý Květen 17 21:52:28 CEST 2005

> teoreticky by mohlo stačit do stylu přidat následující
> dvě šablony:
> <xsl:template match="tgroup//footnote"
>                mode="process.footnote.mode">
>      <xsl:call-template name="process.footnote"/>
> </xsl:template>
>
> <xsl:template match="footnote" mode="table.footnote.mode">
> </xsl:template>

Diky, poznamky jsou na spravnem miste, pro spravne cislovani (navazani na
standardni poznamky) jsem si pridal tez sablonu <xsl:template
match="footnote" mode="footnote.number">, z niz jsem vypustil jednu podminku

Aby mi v puvodni tabulce nezustaval prazdny radek urceny pro poznamky,
"vykomentoval" jsem jeste jednu podminku v sablone
<xsl:template match="tgroup" name="tgroup">
Protoze je vsak dlouha, zmenil jsem ji natvrdo v originalnich stylech. Snad
si to budu pamatovat :-)

Honza