Docbook a CSS

Radek Budař radek.budar na asei.cz
Neděle Květen 29 09:08:42 CEST 2005

 Dobry den,
  dekuji za tip, bohuzel nefunguje :-(, funguje uspokojive u para,
 nicmene u <entry> nikoli. Predstavoval jsem si, ze po kompilaci
 (provadim kompilaci do HTML HELPu, ale to by snad nemelo vadit) se u
 tagu <td> objevi class="neco". To se ale nedeje.  Koukal, jsem ze
 musim mi nastaveno entry.propagates.style na hodnotu 1, coz by ale
 melo byt defaultne. Jenze jsem se dival do dokumentace k formatovacim
 stylum a tam jsme nasel pouze:

 emphasis.propagates.style - Pass emphasis role attribute through to
 HTML? para.propagates.style - Pass para role attribute through to
 HTML? phrase.propagates.style - Pass phrase role attribute through to
 HTML?

 ale entry.propagates.style bohuzel ne...nemam nejakou starsi verzi
 docbooku, nebo kde by mohl byt problem?

 dekuji
 Radek Budar