Transformace [135|1380602]

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Pondělí Listopad 21 22:55:28 CET 2005

zeron wrote:

> na převádění Docbooku do PDF používám Saxon (XML->FO) a FOP (FO->PDF) a nedaří se mi zarovnat nadpisy kapitol s textem. Stále jsou odsazeny. Přidáním
> <xsl:param name="title.margin.left" select="'0pt'"/> do stylu se nic nezmění.

Pro FOP musíte ještě nastavit

http://docbook.sourceforge.net/release/xsl/current/doc/fo/body.start.indent.html

na 0pt

http://docbook.sourceforge.net/release/xsl/current/doc/fo/shade.verbatim.html

> A ještě poslední věc: pokud chci převádět na sadu HTML stránek (pomocí stylu chunk.xsl), Saxon mi nahlásí, že neví, jak chunkovat. Nepřišel jsem na to, jaké parametry mu zadat, aby věděl jak...

A jste si jistý, že používáte Saxon. Jak ta chyba přesně vypadá?

Nejbližší termíny školení: XML schémata (včetně RELAX NG) 7.-9.11.
          *** DocBook 5.-7.12. *** XSL-FO 19.-20.12. ***