DocBook Framework pro OS/2

Jaroslav Kačer jkacer na civ.zcu.cz
Úterý Říjen 11 19:34:32 CEST 2005

Zdravím všechny docbookaře!

Na základě DB distribuce Jirky Koska pro Windows jsem zplodil podobnou
distribuci pro systémy OS/2 a eComStation. Jedná se o instalační WarpIN
balík, ve kterém je DB DTD, XSL styly, Saxon, FOP a rexxové skripty na
pouštění.

Časem možná přibude Jade a DSSSL, lepší instalace, export do TeXu, IPF apod.

Nepředpokládám, že by tu snad někdo používal OS/2, ale hlásit se to musí :-)

Něco málo o tom najdete na http://www.kacer.biz/os2/docbook-framework

Stahovat můžete přímo ze serveru Hobbes - http://hobbes.nmsu.edu
Dejte si vyhledat v archivu "DocBookFramework".

Pokud máte čas a chuť, zvu vás na konferenci Warpstock Europe do
Drážďan, kde uvidíte DocBook na OS/2 v praxi. Jirka Kosek a já (já budu
spíš jenom přicmrndávat) tam budeme mít 90minutovou prezentaci o DB
obecně a právě o této instalaci pro OS/2.

Konference se koná 18.-20.11.2005 v Leibnizově institutu, URL:
http://www.warpstock.net/wse2005/index.html

DocBooku zdar! Jarda

--
Jaroslav Kačer  jkacer na civ.zcu.cz  http://home.zcu.cz/~jkacer
University of West Bohemia, Information Technology Center