Lepsi podpora CSS ve Website

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Úterý Říjen 25 17:08:18 CEST 2005

Ladislav Dobias wrote:

> Diky za radu. Tohle by bylo pekne. Kdyby to fungovalo ;-)
>
> Tedy ono to trochu funguje, ale nejak to blbne. Pise to:
>   No template matches webpage.
> A zobrazi to vyrenderovany obsah website, vcetne <website>
> tagu cervene, a pod tim to zobrazi to same, ale uplne
> spravne i s navigaci. To nechapu. Muzete mi poradit?

Jasně, vím co se děje. Dejte zkrátka pryč to apply-imports a případně
ručně přidejte další atributy.

> To je zajimavy napad, ale to se renderuje jako tabulka, coz
> rozhodne nechci. Ja chci jen obecny kontejner, jako DIV.
> Napada vas neco dalsiho, co se nerenderuje to tabulky?

Ale vždyť výsledné zobrazení lze snadno upravit. Nic vám nebrání si do
stylu přidat:

<xsl:template match="note">
     <xsl:apply-templates/>
</xsl:template>

> To je take zajimavy napad, ale ma to par musek:

> Zde nefunguje: <title>Ingredience</title> i kdyz by to tam
> melo fungovat, podle TDG.

Co znamená nefunguje? Nevypíše se do výstupu? Asi chyba ve stylech.

> To je take zajimavy napad. Ale jednotlive kroky jsou
> cislovane. Jeste jsem nikde v receptu nevidel:
> 1) navazte
> 2) smichejte
> 3) upecte
> 4) pokud se to nepovedlo, pokracuje od bodu 2
> :-)

Zase jde celkem jednoduše upravit styly, aby se použil normální seznam
místo číslovaného.

> dalsi nevyhoda - ze kdyz tam dam <title>, tak je cislovany
> s popisem "Procedure 1.", coz nechci.

To jde také jednoduše vypnout:

<xsl:param name="local.l10n.xml" select="document('')"/>
<i18n xmlns="http://docbook.sourceforge.net/xmlns/l10n/1.0">

   <l10n language="cs">

     <context name="title">
       <template name="procedure.formal" text="%t"/>
     </context>

   </l10n>
</i18n>

> Me by opravdu stacilo neco uplne obecneho, co dela neco jako
> DIV

Přímo DIV v DocBooku nehledejte, jeho sémantika je nulová a takové
elementy v DocBooku nejsou. :-)

   Jirka Kosek     e-mail: jirka na kosek.cz     http://www.kosek.cz
   Profesionální školení a poradenství v oblasti technologií XML.
      Podívejte se na náš nově spuštěný web http://DocBook.cz
        Podrobný přehled školení http://xmlguru.cz/skoleni/
   Nejbližší termíny školení: DocBook 5.-7.12. * XSL-FO 19.-20.12.
      XSLT 17.-20.10. * XML schémata (včetně RELAX NG) 7.-9.11.