Úprava záhlaví (header) dokumentu

Josef Kauc josef.kauc na medisoft.cz
Pátek Září 2 16:08:03 CEST 2005

>  Navíc se nevyřešil problém s trochu delším textem v záhlaví, který je
> stále rozdělen na dva řádky.
>
> Jak zrušit omezení pevně  dané délky pro text v záhlaví, ať již bude
> centrovaně nebo po stranách?

Řešení jsem našel  v  nastavení parametru header.column.widths.
Například takto:
<xsl:param name="header.column.widths" select="'1 2 1'"></xsl:param>

Tedy prostřední buňka v tabulce záhlaví bude mít 50% celkového místa pro
záhlaví. To v mém případě již  pro text  na jeden řádek stačí.

> Jak dosáhnout zarovnání textu v záhlaví  na sudých stránkách vlevo a
> na lichých vpravo?

Tady jsem ještě nepokročil. Navíc bych teď potřeboval flexibilně měnit
velikost buňky nalevo a napravo podle typu stránek (sudé, liché). Viz
předchozí řešení s header.column.widths.

Díky všem dopředu za tipy.

Josef Kauc