OT: Dedicnost vlastnosti

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Pondělí Září 5 23:05:45 CEST 2005

Zdravim,

chtel jsem vytvorit jakysi prehled cen ve stylu: polozka/vodici znak/vpravo
zarovnana castka

V xml souboru jsem k tomu pouzil konstrukci:

<para role="lead">Desky<?leader?>80 Kč</para>

V uzivatelskem stylu mam pak:
<!-- zarovnani do bloku -->
<xsl:template match="para[@role='lead']">
  <fo:block
    start-indent="32pt"
    text-align-last="justify">
    <xsl:apply-templates />
  </fo:block>
</xsl:template>

<!-- vodici znaky -->
<xsl:template match="processing-instruction('leader')">
  <xsl:text> </xsl:text>
  <fo:leader leader-pattern="dots" />
  <xsl:text> </xsl:text>
</xsl:template>

Vse se to zdalo byt OK, jenze jedna z polozek obsahuje poznamku pod carou.
Ta se normalne zpracuje, jenze text posledniho radku prislusne poznamky pod
carou se pak zarovna take do bloku - namisto standardniho zarovnani vlevo.
Ale uvodni odsazeni je naproti tomu zahadne nulove - podle predchozicho
chovani bych cekal spise 32pt. Nevim podle ceho se to ridi, lze ale nejak
prinutit poznamku pod carou, aby se chovala vsude stejne?

Diky. Honza