[fo] Odsazovani prvniho radku u poznamek pod carou v nadpisu sekce

Jan Tosovsky j.tosovsky na tiscali.cz
Středa Září 7 21:36:14 CEST 2005

Vyreseno. Do sady atributu
<xsl:attribute-set name="footnote.properties">
stacilo pridat radek
<xsl:attribute name="text-indent">16pt</xsl:attribute>
ktery neni standardne nastaven a dedi tak hodnoty po rodicovi.