vkládání hlavního TOC na různá místa v dokumentu

Petr Rajsky kecup4 na centrum.cz
Čtvrtek Duben 6 14:16:07 CEST 2006

Dobrý den,

lze TOC dokumentu (při chunkovaném HTML) generované na titulní straně nějakým způsobem dostat i do jednotlivých kapitol? Nejde mi o dílčí TOC složená z názvů sekcí, ale o kompletní TOC celého dokumentu...

Nerad bych to řešil na úrovni DocBook XML, tag <TOC> vyžaduje explicitní definici všech položek, šlo by to nějak efektivně přes XSL?

Prozatím mne napadají jen šílenosti jako generovat TOC na samostatný chunk pomocí parametru "chunk.tocs.and.lots" a import do chunků přes IFRAME :-( ... Šel by případně nějak využít parametr "chunk.toc" ?

Děkuji,
Petr Rajský