Generování vybraných kapitol do výstupu

Petr Rajsky kecup4 na centrum.cz
Neděle Leden 15 17:24:18 CET 2006

Funguje to výborně, používám "Two-pass processing" kvůli přítomnosti tagů <link>.

Ještě jeden dotaz -

mám klasický dokument ve tvaru

<book>
<bookinfo>
</bookinfo>
<chapter>
</chapter>
<chapter>
</chapter>
</book>

Dalo by se v případě tvorby  "derivátů" přes profiling kapitol nějak jednoduše zakázat generování titulní strany v HTML a generování  tit. strany + stran vzniklých z <bookinfo> v PDF? Rád bych přes profiling získával jen sadu vybraných kapitol, bez doprovodných informací o dokumentu.

Děkuji,
Petr Rajský