Vygenerovani HTML, PDF popr. SVG

GeBu gebu na seznam.cz
Úterý Červen 13 11:58:35 CEST 2006

Ahoj,
predpokladam, ze v teto konferenci jsou odbornici na prevod
DocBooku do jinych formatu vcetne toho, ze maji zkonfigurovane
prostredi pro prevod. Na me je to zatim dost slozite - zatim
nevidim efektivni se tomu venovat kvuli jedne akci.
Jeden nas student jako svou praci zacal prekladat tutorial k
programu Inkscape, ktery je v DocBooku:
http://svn.sourceforge.net/viewcvs.cgi/inkscape/doc-docbook/trunk/
(stranka obcas nechodi - asi to souvisi s tim, že se pripravuje
nova verze).
Popis vseho je tady:
http://wiki.inkscape.org/wiki/index.php/DocumentationTranslation#Tutorial_Translation

Pise se zde: Send the file to Joshua Andler <scislac at users dot
sf dot net>, and he'll convert it to SVG and HTML and upload it
to SVN and the web site. Ten clovek zatim nereaguje a nam by se
vystup v HTML a PDF (popr. SVG, ale to neni nijak zhave) hodil.
Nebyl by zde nekdo schopen a ochoten to pro nas vygenerovat -
nevim, mozna, ze to tak jednoduche neni, ale ja mam predstavu, ze
ten kdo ma prostredi zkonfigurovane to zvladne za nekolik minut.
Soubory bych nahral na web.
Jirka (GeBu)