Vygenerovani HTML, PDF popr. SVG

GeBu gebu na seznam.cz
Středa Červen 14 09:39:00 CEST 2006

To co je dole jsem měl už rozepsané tak to tady nechám - už jsem objevil
problémy (proč jsem nikdy s programem xmlmind nebyl úspěšný). Byly 2:
1) Blbě jsem ten zkušební soubor stahoval z CSV - takže mi vůbec v
xmlmindu nešel otevřít.
2) Konvertoval jsem soubor stažený z netu (protože jsem si chtěl být
jistý, že bude správně vytvořený), ale on ta mrcha obsahoval obrázky v
SVG a Standard Edition to neumí. Bylo tam spousta chybových hlášek, ale
té nejdůležitější jsem si nevšiml.
Jirka (GeBu)

Dobrý den,
děkuji moc za reakci. Ten program znám - zkoušel jsem ho už kdysi před
rokem (po jedné přednášce o DocBooku, která byla v Karviné) a pak taky
po té, co jsem u nás na škole v Olomouci mluvil s vámi a taky v zimě,
když jsem si znovu procházel celý web docbook.cz a zkoušel se
zorientovat v programech a možnostech práce s DocBookem a naposledy asi
před měsícem, když jsem se pokoušel o převod těch textů, o kterých tu
píšu. A nikdy se mi moc nedařilo :-( .