Distribuce DocBook nástrojů a konvertorů pro Windows

"Ing. Jan Novotný" jan.novotny na corpus.cz
Čtvrtek Červen 15 16:02:54 CEST 2006

Zdravím konferenci,

    ve svých začátcích s docbookem jsem si vytvořil takovou jednoduchou
distribuci, která byla zkonfigurovaná dle postupů uveřejněných na
http://www.kosek.cz - není to nic převratného, jen jsou ty aplikace
složené dohromady v jednom adresáři a konverze se provádí jednoduše přes
volání dávkových souborů např: "rtf.bat dokument" vytvoří z docbookovéno
dokumentu RTF formu.
    Instalace je vytvořená pro Windows platformu a teď jsem v ní
aktualizoval aplikace na novější verze. Jelikož vím, že pro začátečníka
to není tak jednoduché si to všechno zkonfigurovat a zabere to nějaký
ten čas, rád se o tu "distribuci" podělím. Má cca. 40 MB - takže jedině
to uploadnout někam na FTP.
    Popřípadě mne napadá, jestli by náhodou Jirka Kosek to nechtěl dát
někde na své stránky ke stažení?! Pokud by měl tedy někdo zájem ozvěte
se mi.

Honza
Ing. Jan Novotný
analytik návrhář
Corpus Solutions a.s.

Telefon HK: 	+420 49 553 21 54
Telefon centrála: 	+420 24 102 03 33
Email: 	jan.novotny na corpus.cz <mailto:jan.novotny na corpus.cz>
WWW: 	http://www.corpus.cz