Cestina ve fop 0.91

Jaroslav Kačer jaroslav na kacer.biz
Čtvrtek Březen 9 11:20:38 CET 2006

Petr Hracek wrote:
> Ahoj vsichni,
>
> zkousel jsem nainstalovat fonty z www.kosek.cz,
> ale stalo se mi to, ze napriklad š,ř je dobre ale jina pismenka dobre
> nejsou.
> Muzete mi poradit v cem mam chybu?

Ahoj,

nejsou to nahodou PostScript fonty? Prave je zkousim a taky jsem
nedopadl dobre. I kdyz chyba je u me prave opacna, nemam prave s, r,
atd. Konkretne jsem zrejme pohorel na tom, ze nedokazu u PS fontu
vygenerovat XML metriku, ktera by mela vice nez 255 znaku.

Probirame to tady: http://www.os2.cz/forum/read.php?1,3401,3401#msg-3401

Mozna ti to muze pomoci, ja z tech vysvetleni zatim moc moudry nejsem,
budu si to muset projit, az budu mit cas, pak se uvidi.

To je jenom takova poznamka, sam se v tom taky nevyznam...

Jarda

--
Jaroslav Kačer
Kačer.BIZ