Parametr class v elementu article

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Čtvrtek Březen 9 11:52:56 CET 2006

Vlastimil Kupsky wrote:

> v elementu article existuje parametr class, který může nabývat různých
> hodnot (např. techreport). Nikde ale nemohu najít, co ovlivním volbou
> různých hodnot v tomto parametru. Můžete mi to prosím někdo vysvětlit.

A proč byste tím nastavením měl něco ovlivnit? Zkrátka si můžete
označit, o jaký druh článku je, což se vám možná může hodit třeba při
prohledávání nějaké databáze článku, nebo si můžete upravit styly tak,
aby každý druh článku formátovaly odlišně.

                    Nejbližší termíny školení:
      ** XSLT 13.-16.3.2006 ** XML schémata 24.-26.4.2006 **
        ** DocBook 15.-17.5.2006 ** XSL-FO 12.-13.6.2006 **