Cestina ve fop 0.91

Hracek, Petr petr.hracek na siemens.com
Pátek Březen 10 09:18:21 CET 2006

z adresy http://corefonts.sourceforge.net/ jsem se pokousel nainstalovat
fonty
podle navodu jsem si mel stahnou soubor msttcorefonts.spec

Co se tyce instalace tak jsem si jej bez problemu nainstaloval a
spoustim jej pomoci -c /adresar_k_conf/myfop.xconf

Jen je potreba stahnout ty ceske fonty.

Petr

-----Original Message-----
From: Honza Pazdziora [mailto:adelton na fi.muni.cz]
Sent: Friday, March 10, 2006 8:56 AM
To: docbook na linux.cz
Subject: Re: Cestina ve fop 0.91

On Fri, Mar 10, 2006 at 08:15:57AM +0100, Hracek, Petr wrote:
> Ten XEP je ale placeny a kdyz jsem se dival na ty ceny, tak je to
hodne.

No, zminoval jste, ze to chcete pro akademicke pouziti -- pro
akademicke pouziti je licence xepu zdarma.

> kde bych stahnul ten XSL Formater.
> XSL Formater je take pro Linux?
>
> Z http://www.kosek.cz/sw/fop/ jsem si stahnul vse potrebne.
> Ale problemy mam s nainstalovani fontu a konkretne jak se ma upravit
msttxxxxxx.spec soubor.

Jake problemy? Co _presne_ delate, co ocekavate a kde se odpovedi
systemu zacnou lisit od Vasich ocekavani.

Co je msttxxxxxx.spec soubor? V tom fop-cs2.zip zadny msttxxxxxx.spec
soubor neni.

> Muzete me nekdo pomoct co a jak? Z toho helpu jsem to nejak moc
nepochopil.

Co presne jste delal? Mate nainstalovany fop? Jede Vam fop jako
takovy? Jak ho poustite? Mate ttf fonty? Mate k nim ty xml soubory?
Mate ty fonty popsane v userconfig.xml (nebo podobnem konfiguraku)?

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.