Cestina ve fop 0.91

Petr Hracek petr.hracek na siemens.com
Úterý Březen 14 13:48:41 CET 2006

Fonty uz mam a vse funguje bez problemu.
Cestina je jak ma byt. Diky moc.
Jen bych se zeptal pri prekladu mi fop hlasi tuto hlasku:
       Kerning support is disabled until it is supported by the layout
engine! Jelikoz jsem zacatecnikem v DocBooku, pak kdyz si zobrazim

PDF soubor a podivam se na TOC, pak prvni strana je v poradku, ale druha
strana vypada nasledovne. Viz screnshot.

Mam asi spatne nadefinovany xsl soubor. Muzete mi poradit?
Diky moc

Petr Hracek, ANFDATA ECT AES
ANFDATA spol. s r.o
a SIEMENS company
Mediahall, Bidlaky 20, 639 00 Brno, Czech Republic
tel.: +420 533 337 267
mailto: petr.hracek na siemens.com