rejstřík - hledání

Marie Mertová Mertovama na seznam.cz
Středa Březen 22 09:32:28 CET 2006

Napsaný dokument v Docbooku převádím na výstup typu .chm (pomocí HTML Help Workshop).
Při vyhledávání hesla podle rejstříku mám problém - příslušná kapitola, kam odkazuje heslo, je příliš dlouhá a tak musí uživatel dlouho bloudit kapitolou, až se dostane na správné místo.
Můj dotaz: existuje v Docbooku nějaká možnost, jak zařadit do rejstříku heslo a přitom zajistit, aby se při vyhledávání v textu (podle rejstříkového hesla) skočilo tam, kde se heslo nachází (resp. poprvé vyskytuje) a ne na začátek příslušné kapitoly?
Určitě to jde, protože spousta helpů k programům takto funguje,jen nevím, jak na to.
Ve stylech mám zapnutý paramter htmlhelp.use.hhk = 1, ale nepomáhá to.
Díky za nápady.