novejsi XSL?

Miloslav Hertl mhertl na hotmail.com
Úterý Březen 28 10:10:35 CEST 2006

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat. Nevíte, zda a kdy se plánuje xsl novější než 1.69.1.

Dnes používám DTD docbook 4.3 a XSL1.69.1 pro tvorbu CHM HTMLhelpu
Důvody proč očekávám novější verzi.

1) Obrázky mám uloženy na relativní cestě. Po profilování souborů pomocí
XINCLUDE je k elemetům přidán text s cestou na puvodní zdroj např. [
xml:base="file:///Z%3A/use_xxe/XXEInstall.xml" ] a obrázky jsou pak
očekávány na absolutní cestě. Nyní pomocí awk skriptů toto odstraňuji abych
dosáhl požadovaného výsledku.

2) Něco možná řeší snapshotst, ale je nutné se asi strefit do správné verze
(data kdy si jednotlivé úpravy rozumí) a to se mi zatím nepovedlo. Nevím zda
a kam oznámit chyby ve snapshots.

3) Změn od vydání 1.69.1 je již slušná řada a celkem by se hodily v release
verzi.

Děkuji
M Hertl

On the road to retirement? Check out MSN Life Events for advice on how to
get there! http://lifeevents.msn.com/category.aspx?cid=Retirement

Daląí informace o konferenci Docbook