novejsi XSL?

Miloslav Hertl mhertl na hotmail.com
Úterý Březen 28 13:53:29 CEST 2006

>Nevím, čemu říkáte jednotlivé úpravy, ale že by snapshot nefungoval je
>velmi výjimečné.

Asi jsem se špatně vyjádřil. Důvodem pro změnu je úprava nějaké stávající
funkcionality. Věřím, že autoři úpravu testují, seč mohou, ale přesto může
úprava mít vliv na něco jiného.

1) např. verze z 16.3. mi nefungovala z důvodu namespace. Dokud jsem
neodstranil část <xslo:when test="*/self::ng:* or */self::db:*"> a další ze
souboru docbook-xsl-snapshot\htmlhelp\profile-htmlhelp-common.xsl koncil
jsem chybou.

2) Verze ze včerejška má výše uvedený problém vyřešen, ale zase negeneruje
automaticky rejstřík, který verze ze 16.3. děla.

3) A nevím už, která verze způsobila, že když mam kapitolu
<para></para>
</section>

V CHM v záložce Obsah je zobrazeno "& - Makro substituce" a na stránkách
očekávané "& - Makro substituce".

>Ono to stejně nejspíše dopadne tak, že releasy se začnou generovat více
>méně automaticky na základě snapshot verzí.

To by nebylo šťastně. Raději bych viděl jednou za čas nějakou stabilní
verzi, kterou běžný (a začínající) uživatel použije, a u které je vetší
jistota, že problémy jsou způsobeny jeho neznalostí.

Přesto všechno ale obrovské díky skupině lidí, která to vše okolo DocBooku
pro nás obyčejné uživatele dělá.

Don’t just search. Find. Check out the new MSN Search!
http://search.msn.click-url.com/go/onm00200636ave/direct/01/

Daląí informace o konferenci Docbook