novejsi XSL?

Miloslav Hertl mhertl na hotmail.com
Středa Březen 29 11:41:01 CEST 2006

Na vysvětlenou. Já jsem snapshot "objevil" před týdnem, až když jsem začal
mít problémy s 1.69.1. Začal jsem testovat, zda jsou pro mne použitelné. S
první verzí jsem měl problém hned, tak jsem ověřoval, zda o týden novější
vydání je lepší. Něco se zlepšilo, něco zhoršilo. Proto jsem se ptal, zda
připomínkovat i snapshots. Tj. vše. Bližší popis problémů, na které jste se
tázal, pošlu přímo Vám, pokud to nevadí.

>A hlásil jste tu chybu? Asi ne. Já si ji náhodou všiml včera, když jsem po
>nějaké době generoval HTML Help. Kdyby uživatelé snapshot verzí chyby hned
>hlásili, mohlo to být opravené mnohem dříve.

Express yourself instantly with MSN Messenger! Download today - it's FREE!

Daląí informace o konferenci Docbook