Zalamovani PDF (literallayout)

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 23 13:08:10 CET 2006

On Thu, Nov 23, 2006 at 10:38:47AM +0100, mvymazal na atlas.cz wrote:

> [...]
> opraveno, ale pro stálé rušení bagrem posléze opuštěno (HEJL 1960),
> 1961 - 2004 Vítonice, hnízdění na komínu lihovaru, s několika
> přestávkami,
> 1995 - 2004 Hrabětice - Trávní Dvůr, na komíně bývalé kafilerky,
> 1996 - 2004 Únanov, na komíně bývalého lihovaru,
> 1998 - 2004 Božice, komín u železniční stanice,
> 2001 - 2004 Prosiměřice, komín v obci,
> 2002 - 2004 Hostěradice, komín v obci.
>
> Používat na to <simplelist> mi připadá s kanónem na vrabce. Navíc se
> to do rtf vygeneruje jako tabulka ;-) . Stačil by mi normální enter v

Pouzivat na tohle <br/> je chyba. Co je na tomto textu podstatné není
to, že mezi těmi řádky je odřádkování, ale že jsou to řádky. Takže co
chcete je každý z těch záznamů dát jako nějaký element, a ne cpát
element mezi ně. Prostě i když to nebudete hned chtít udělat
klikatelné nebo odkazovatelné z časové osy, kdy je nutné to mít jako
elementy, tak rozdíl mezi

	1941 - Olbramkostel, hnízdění v poli na stohu slámy,
	1942 - 1945 Kravsko, hnízdění v obci,

není v tom, že je mezi nimi znak nového řádku (nebo <br/>), ale že
jedno je záznam o roce 1941 a to druhé je jiný záznam, o období 1942 -
1945.

             .project: Perl, C, Red Hat Network, IPv6, VoIP
		Only self-confident people can be simple.